Reflexzone therapie is prettige doeltreffende methode om sommige zaken,zowel fysiek als mentaal te verbeteren of op te lossen.
Mits deskundig aangepakt kan de effectiviteit hoog en doeltreffend zijn.
Er wordt bij de therapie letterlijk druk uitgeoefend op bepaalde punten onder de voet.Deze punten corresponderen met bepaalde lichaamsdelen.
Er zijnhiermee bijzonder goede resultaten te behalen.
Succes met je behandeling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, ik heb dit wel eens laten doen. Het was heerlijk. Ik had geen duidelijke klachten, dus kan ook niet beoordelen of het echt hielp, maar lekker was het in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bedoelt voetzonnereflex dan is het antwoord ja.
Bij mij hielp het echt en ik heb het zelf ook een beetje geleerd en toegepast op mijn dochter die toen een baby was en heel veel troep in haar oortjes had.Kleine teentjes gemasseerd en de andere ochtend liep de troep uit haar oren.Later als de meiden niet op tijd menstrueerde dan kon ik het versnellen.
Laat het door een gediplomeerde doen want er zijn zone's waar je niet teveel aan moet zitten.Ik bedoel dan de organen zoals je hart etc.Zij weten precies wat zij moeten doen anders is de kans groot dat je hartklachten of iets dergelijks krijgt.
Het werkt voor veel dingen zoals darmen rugpijn maagpijn hoofdpijn etc.
Ik wens je veel succes bij het vinden van een therapeut.