mag je met loopgips lopen, of fietsen?

ik heb me groeischijf gebroken. mag ik hierop lopen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
7.5K
Erna55
4 jaar geleden
Wat heeft de arts je hierover verteld ?

Antwoorden (3)

Als je loopgips hebt mag je lopen fietsen lijkt me niet handig.
ronron1212
4 jaar geleden
Het heet natuurlijk niet voor niets LOOPGIPS. Je zal ongetwijfeld ook wel een of twee krukken hebben ter ondersteuning(?). Als je loopt met het gips heb je nog enige controle op evenwicht en dus overeind blijven. Wat denk je dat er gebeurt als je van de fiets valt?
Ik denk niet, dat je zit te wachten op de ellende die je krijgt om nog iets te breken (eventueel IN je loopgips).
NIET FIETSEN DUS!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Loopgips is gips dat je mag belasten.
Op dit gips mag je staan en lopen.

Fietsen mag niet.
Als het mis gaat, krijg je problemen met de verzekering.
Dus op een scooter rijden of in een auto rijden, mag ook niet!