Wat kan ik hieraan doen?

Ik wil op msn met iemand praten, we kunnen wel gewoon typen, maar de ander kan niet lezen wat ik typ en dat is ook wederzijds.

Wat kan ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zijn jullie leesblind?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vanessa, dat bleek dus wel te werken :D

Het beste antwoord

MSN even afmelden en dan opnieuw inloggen wil nog wel eens helpen. Anders even je computer helemaal opnieuw opstarten.

Laat ook niet te veel programma's openstaan, daar kan MSN langzamer van worden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Misschien de nieuwste update van MSN even doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Elkaar bellen, dan kun je ook praten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of chatten via Hyves is misschien een idee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De persoon ik kwestie ken ik niet in het echte leven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De persoon in kwestie is echt wie ze zegt te zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kun je nooit zeker weten helemaal al niet via internet.
Voorzichtig blijven met wat je doorgeeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De desbetreffende persoon is heel betrouwbaar en is tevens is lid van GV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zit ook op GV maar of ok ook betrouwbaar ben, hmmmmm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De persoon waar ik mee msn is echt 100% te vertrouwen. Je kan als je mijn vragen en/of reacties leest achterhalen wie het is.
Ik ga geen naam noemen (Its a F)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dat allemaal weet stuur je toch PB via goeie vraag.
Ik neem even aan dat je Nederlands typt en dat het dus niet aan jou ligt. Grapje, hoor.

Eerst even kijken of je het bij iedereen hebt maar ik vermoed..dat het aan het programma op jouw computer ligt.

Ik denk dat je daarom de MSN in zijn geheel van je computer af moet gooien om daarna een nieuwe versie downloaden.

Want het lijkt erop dat hetgeen je nu hebt, beschadigd is.

Succes hoor!

Gr. Ton