Is het normaal dat je de testikels goed voelt bewegen of draaien?

Ik ben een man van 35 en voel sinds een paar dagen mijn testikels flink bewegen ook als ik zit, het beweegt of maakt pulserende bewegingen, het doet verder geen pijn. Is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Het is heel normaal, dat er met warm weer door je lichaam (en vooral de gevoelige delen) verkoeling wordt gezocht. Door uit te zakken krijgen ze meer ruimte en zouden ze wat kunnen koelen. In de winter is dat precies andersom.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ok dus dat is niks om me zorgen over te maken? Aangezien ik daar nooit iets van gemerkt heb, nu pas sinds een paar dagen en het is ook normaal, als je dat merkt als je gewoon zit of in bed ligt?
Thecis
4 jaar geleden
Wanneer er onzekerheid is over de lichamelijke situatie, neem dan contact op met de huisarts. Hier geven we geen medisch advies, slechts wat we als leken kunnen vinden (er zijn wel wat medisch goed onderlegde mensen Hier, maar ook die zullen niet zomaar advies geven omdat ze de casus niet kennen).