Wat kun je doen tegen een ontstoken teen?

Ik heb een ontstoken teen soda werkt niet maar betadine een klein beetje alleen ik ga over 2 weken op vakantie dus hoe kan ik er sneller vanaf komen

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Hoelang is je teen ontstoken?
Als je 3 x per dag in de soda geweekt hebt en dit werkt niet hup naar de huisarts.
[ Honing en knoflook zijn trouwens natuurlijke antibiotica. ]

De huisarts kan bekijken en beoordelen, wellicht is de ontsteking verergerd en is er andere hulp of medicatie nodig. .
Sneller dan zo met medische hulp van de huisarts kan niet.
Succes @142684 en fijne vakantie!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Wat je het beste kunt doen (als je niet naar de huisarts wil) is ibuprofen nemen, want dat werkt ontstekingsremmend. Helaas is ibuprofen slecht voor de maag, dus je kunt ook natuurlijke middelen gebruiken. Als je een Aloe Vera plantje koopt kun je het vocht wat binnen in die plant zit op de ontsteking smeren.