Wat betekent het symbooltje van een trechtervormig glas met daarnaast een reageerbuisje op een smart?

Ik heb een goedkope intelligence health bracelet gekocht. Je kunt er je hartslag,bloeddruk mee meten.
Het is een stappenteller enzovoort. Nu weet ik niet wat het symbooltje van een trechtervormig glas met daarnaast een reageerbuisje betekent. De uitslag kan varieren van 1 tot 100.
Ik heb al veel you tube filmpjes doorzocht.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Kan het zijn dat de stappen in % worden aangeduid?
Dat je kunt zien of je al bijna op de helft bent etc. Als het vol is, zou je dan 100% voldaan hebben, dus 10.000 stappen.
Mijn man heeft zoiets op een horloge.
Amadea
5 jaar geleden
Wat staat er in de handleiding?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
PJJMulder Ik ga proberen straks of het iets met het aantal stappen te maken heeft.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Amadea
Dat was wel een goede opmerking ! Maar in de handleiding staan de functies door elkaar.
Ik ga straks wandelen met de gebruiksaanwijzing in de hand
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ben benieuwd. Veel wandelplezier!
Amadea
5 jaar geleden
Het zou ook nog kunnen dat daarmee aangegeven wordt hoe vol de batterij/accu is.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Stappen zijn het dus niet :-)

Antwoorden (1)

Kijk even naar de foto.
Ik denk dat je dit bedoelt.
Het is in ieder geval dezelfde health bracelet.
In het filmpje op YouTube wordt gezegd dat nu het zuurstofgehalte in het bloed wordt gemeten.
Het is inderdaad bijzonder hoe de meneer Engels spreekt.
Voor deze meting, wordt trouwens de bloeddruk gemeten.
Wat betreft zuurstof in het bloed.
Als de bracelet aan het meten is, gaat het blauwe steeds hoger. Daarna komt er een getal uit.
Indien dit tussen de 95% en 100% is, is het perfect.
Indien het lager is dan 90% moet je pas op de plaats doen.
Ik hoop dat de functie nu helemaal duidelijk is ;-)
Toegevoegd op 16 maart 2019 14:04: tekst
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dank je wel !!! Bijzonder . Ik heb het niet gehoord en dat komt inderdaad door het Indiase Engels . Met vriendelijke groeten, Anneke Burger
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Graag gedaan! Gelukkig weet je nu de functie. Groet.