Waarom is het slachtoffer van Joran niet eerder gevonden?

Joran verliet op maandag ochtend (volgens de bewakingskamera) zijn hotelkamer, echter is zijn slachtoffer pas op woensdagochtend gevonden. Roomservice komt toch elke dag de bedden opmaken, en de kamer schoonmaken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Roomservice en bedden opmaken is niet verplicht. Als jij zegt dat jij die diensten niet wilt, komen ze niet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In de krant stond dat bij dit hotel de privacy van de gasten hoog in het vaandel staat. Als je dat kaartje van 'don't disturb' aan je deur hangt, dan storen ze je echt niet.
escape
13 jaar geleden
In goedkope hotels en landen als Peru zal wel niet elke dag een kamermeisje de kamer schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als Joran echt die moord gepleegd heeft dan is het extra slim van hem om het kaartje "don't disturb" ofzo aan de deur te hangen.
Daarmee schiep hij voor zichzelf extra vluchttijd.

Een beetje goed hotel laat dat echter niet al te lang gebeuren, dus dan vind ik twee dagen nog niet eens zo gek.