Kun je zwanger worden na je ovulatie?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.9K
Ritsuka
5 jaar geleden
Je ovulatie kan altijd iets anders vallen door omstandigheden, dus gebruik altijd voorbehoedsmiddelen als een condoom als je zwangerschap wil voorkomen.

Antwoorden (2)

Ja ja ja!
Dat is het hele idee van ovulatie, namelijk.
tinus1969
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Oke dus als ik de 20e van Januari mijn ovulatie heb gehad en er 2 Februari iets gebeurd is, kan ik nogsteeds zwanger worden?
tinus1969
5 jaar geleden
Waarschijnlijk niet, want je bent normaal gesproken alleen onmiddellijk na je ovulatie vruchtbaar (pakweg 24 uur). Maar je kunt daar niet op _rekenen_.
Het kan, echter niet zo lang.
Ik heb een link toegevoegd met daarin een schema alsook een functie waarin je jouw ovulatie desgewenst zou kunnen berekenen.