Waarom nies ik , sinds een paar jaar , elke dag wel een paar keer?

Ik was en ben zelden of nooit verkouden , maar sinds een jaar of 2 ben ik steeds vaker meerdere keren per dag spontaan gaan niesen . In het begin 1x in de week , nu echt dagelijks en het hele jaar door . Niks ergs , maar hebben meer mensen hier last van ?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

Laat eens bloedprikken en kijken of je hooikoorts hebt. Als ik lees wat je zegt dan denk ik daar meteen aan.

Ik heb heel erg hooikoorts en eerst begon dat in maart tot ongeveer september. Dit jaar begon het in januari en heb er tot vorige maand lst van gehad. En dat is in de wintermaanden ook een paar keer niesen per dag, wat uit kan lopen tot de hele dag snotteren in het hoogseizoen.

Als blijkt dat je hooikoorts hebt kun je pilletjes krijgen, maar die hebben 2 tot 3 weken inwerktijd nodig. Als je het nu weet ben je er op tijd bij voor als het echt losbreekt.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dank je Iloon2punt0 , het varieert niet in het hoogseizoen , snotteren doe ik nooit , nu , december , wel even , maar daar lijkt het gewoon niets mee te maken te hebben , maar toch dank voor je input !