Licht in hoofd en zwarte vlekken, waardoor komt dat?

Hallo ik heb af en toen dat ik zwarte vlekken in mijn zicht heb en dat mijn hoofd Licht voelt ik heb dit al een tijdje Maar ik heb geen idee wat het is weten jullie misschien wat?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Dat zou te maken kunnen hebben met een lage bloeddruk. Maar er zijn ook heel andere mogelijkheden.
Er is maar één persoon die jou kan vertellen wat er aan de hand is, en dat is jouw huisarts. Heb je er last van, bezoek hem of haar dan!
Amadea
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedankt! Een vraagje moet ik dan ook bloedprikken?
Amadea
5 jaar geleden
Dat zal geheel afhangen van wat de dokter denkt dat er bij jou aan de hand zou kunnen zijn. Als het alleen om de bloeddruk gaat dan krijg je zo'n band om je bovenarm die heel strak gepompt wordt. Dat vind ik zelf een heel onaangenaam gevoel; ik heb liever een prikje!
Veel kans dat je bloeddruk te laag is,kan ook te laag ijzer hebben:best ga je eens naar je huisarts voor bloeddruk controle en eventueel een bloedonderzoek.
fremar