Heeft soda stoffen in zich die niet goed zijn voor de huid?

Geen baking- soda maar zilver-soda.
Vanwege de parabenen in de shampoo was ik me met baking soda.
Zilver-soda is goedkoper.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K
Erna55
5 jaar geleden
Zowel baking-soda als zilver-soda zijn verwchillende, pure stoffen.
Zilversoda is Na2C03 – Natriumcarbonaat
Baking-soda is NaHC03 – Natriumwaterstofcarbonaat.
Ritsuka
5 jaar geleden
Er bestaan ook shampoos zonder parabenen.

Antwoorden (1)

Baking soda en zilver-soda zijn heel verschillende dingen. bakingsoda wordt gebruikt als rijsmiddel in voedingsproducten. Met de andere soda kun je gootstenen ontstoppen, dus dan kun je je wel voorstellen hoe agressief dat is, en zeker niet zacht voor de huid
anneliez
5 jaar geleden
Ivana
5 jaar geleden
Waarom doet zilversoda dan geen kwaad als je er wonden mee ontsmet?