Kan je in een achtbaan met een gekneusde rib?

Ik ga 11 juli op mijn verjaardag naar een pretpark. Is het in een achtbaan zitten met een gekneusde rib pijnlijk en of geen goed idee? Heeft iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Lijkt mij met een beetje gezond verstand geen goed idee hoewel ik niet weet hoeveel pijn u heeft. Pijn is een teken dat er iets niet helemaal lekker gaat en het is belangrijk om daar naar te luisteren voordat u verder van huist bent!