Ik heb een vlekje onder mijn huid, wat is dit?

Eergisteren heb ik tijdens het snijden van een brownie in mijn vinger gesneden. Het is een kleine snee. Eerst kwam er redelijk wat bloed uit maar nadat ik mijn vinger onder de kraan had gedaan stopte het. Nu, twee dagen later is het een dik, zwartkleurig vlekje. Ikzelf denk dat het bloed is dat op de één of andere manier op dezelfde plek vast zit. Ik heb ook een foto bij de post geplaatst. Sorry als de foto niet duidelijk genoeg is.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
https://nl.wikihow.com/Bloedblaren-behandelen

Antwoorden (1)

Dat is een onderhuidse bloeduitstorting. Daaronder groeit een nieuw laagje huid. Op een gegeven moment wordt het stukje met het zwart geworden beetje gestold bloed vanzelf afgestoten, en heb je er weer mooi roze gave nieuwe huid onder zitten.
Amadea