Zijn er kleine capsules omega 3 te verkrijgen?

Ik heb een tijdje terug omega 3 capsules gekocht alleen die krijg ik niet doorgeslikt omdat ze te groot zijn. Zijn er ook kleine capsules met omega 3 tekoop? Zoja welke?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K
Ritsuka
6 jaar geleden
Wat vind jij klein?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
https://m.vitaminstore.nl/health/voedingssupplement/omega-vetzuren/Omega-3-700-mg-Solgar-Vitamins-omega-vetzuren-visolie/P77686 ik heb deze gebruikt en zijn denk ik 2cm lang ongeveer
redhouse
6 jaar geleden
Pak een knoflookpers, tablet erin en knijpen boven een glas water.
TurfGraver
6 jaar geleden
Je zou ook gevarieerd en gezond kunnen eten, heb je helemaal geen capsules nodig. ;)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Omega 3 kan zijn lijnzaadolie, krillolie, algenolie of visolie. Bedoel je die laatste? Van Orthica heb je Fish Epa mini softgels. Bij de betere vitaminezaak heb je een groot assortiment en kunnen ze ook artikelen bestellen die niet allemaal in de winkel voorradig zijn. Meestal is het echter niet de grootte maar het probleem van verkeerd slikken.

Antwoorden (1)

Deze vraag is afhankelijk van wat jij onder groot verstaat natuurlijk. De omega 3 capsules van Flindall zijn in ieder geval niet zo langwerpig als de meeste capsules, waardoor dit misschien het proberen waard is: https://www.flinndal.nl/omega-3-vetzuren/omega-3-forte?gclid=Cj0KCQjw5fDWBRDaARIsAA5uWTiNMFCZ5tu4yTGJpw9EMqCDYkZCXACDJvcNuQPqWzlHCPEnUqE6jaYaAtvHEALw_wcB