Na 3x hepatitis B vaccinatie heeft er geen titerbepaling plaatsgevonden.Kan dit alsnog of is een 4de prik minder duur en pijnlijk?

Toegevoegd na 6 minuten:
Titerbepaling gaat via bloedafname in je ader bij je elleboog. Ik zit daar niet op te wachten. Liever een gewone prik waar ik geen last van heb en die geen pijn doet.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Bloedprikken voor een titerbepaling kan alsnog.
En in principe doet dit net zoveel pijn als de vaccinatie zelf. Alleen hou je er geen stijve arm aan over.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank voor dit nuttige antwoord. Het wordt de titerbepaling. Al die vaccins inspuiten is ook niet gezond , als het niet nodig is.