Vanochtend een implanon laten zetten, nu is er een nieuw wondje ontstaan, is dit erg?

Vanochtend een implanon laten inbrengen. Om 13:00 een opwarming afro dans meegedaan tijdens/na dat is er een nieuw wondje ontstaan. Wat kan bet probleem zijn en moet ik afwachten op terug naar de dokter?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Beter morgenochtend meteen even bellen, Elynn,. De huisarts zal het even willen zien en (opnieuw) verbinden is ook geen luxe.
Wellicht gelijk even vragen aan de huisarts wat wel en niet goed is de eerste dagen/week. Mag of kan je wel dansen/sporten/fitnessen?