Is het normaal om krampachtige pijn te hebben op je kont en in je bovenbeen als je ongesteld bent?

Elke keer dat ik ongesteld word krijg ik een vage, krampachtige, doffe pijn 'op' mijn kont en in mijn bovenbeen maar ik hoor nooit van andere mensen dat hun er ook last van hebben.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.9K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja, hoewel binnenkant benen en heupen meer voorkomt.
lading tips om het te verminderen:
https://www.optimalegezondheid.com/de-10-beste-tips-om-menstruatiepijn-tegen-te-gaan/
(bij tip3: magnesium oxide kan laxerende klachten geven, o.a. magnesiumcitraat geeft geen klachten)
Ritsuka
6 jaar geleden
Spierpijn achtig gevoel hoort er bij. Ik voel vaak in alle spieren pijn.

Antwoorden (1)

Ik ben geen vrouw, maar ben getrouwd en heb twee grote dochters. Van hen weet ik, dat de periode van ongesteldheid reeds een week van te voren wordt aangekondigd door allerlei kleine klachten en dat de ongesteldheid zelf gepaard gaat met pijn in de buik, de billen en soms een van de bovenbenen.
Als je er erg veel last van hebt kan de huisarts je zeker helpen.