Insomnia hsp geen enkel middel werkt meer wat nu?

Ik heb hetzelfde probleem ik heb een slaap stoornis omdat ik hsp heb, niks werkt meer en ik ben afhankelijk van slaap als ik niet slaap dan gaat de seretonine huishouding vanslag met als gevolg niet meer kunnen fuctioneren... ik zit nu weer in zon dilemma nu medicatie seoxat verhoogt ivb duizelig ze noemen dat agrofobie, ik noem het anders geen prikkels meer kunnen verwerken waardoor alllea wat om je heen beweegt of hoort of ziet duizeligheid veroorzaakt, maar wat nu????

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Grote kans dat het Seroxat de oorzaak is van je slaapproblemen.
Als je naar een pilletje zoekt om dat te verhelpen dan is melatonine een mogelijke oplossing, redelijk hoge doseringen zijn (op dit moment nog) vrij verkrijgbaar, hoge doseringen via een arts.