Wat is volgens jullie de reden, dat mensen elkaar missen en doet iemand missen echt werkelijk pijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Jazeker, doet dat echt pijn. Die ander waar je van houdt, die geeft je energie, voeding kun je dat noemen. Die voeding is niet materieel, maar op een ander vlak. En die voeding is nodig. Krijg je die voeding niet, dan lijdt je pijn.

De reden, mocht je het niet uit de eerste alinea hebben kunnen halen is: Die ander voedt je, dat is de reden waarom we iemand missen als die er niet meer is.

En dat voeden is, nogmaals, NIET MATERIEEL, voor hen die alles zo verkeerd mogelijk willen begrijpen, nog eens extra toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik kan veel mensen missen als kiespijn, en dat doet behoorlijk pijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb al diverse familieleden moeten missen en dan definitief. Van sommigen omdat ze de leeftijd hadden maar andere erg tot relatief jong en dat doet nu,zelfs na 10 tallen jaren idd nog steeds pijn.Je hecht je aan iemand,of gaat van iemand houden en dan is het niet meer dan logisch,dat je deze persoon mist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je voelt je niet compleet als de ander niet bij je is.