wat kan je doen als,,je vriendin met je vriendje ervan door gaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet lullig bedoeld steffie, maar je avatar trekt bij mij nogal de aandacht. Hij lijkt nogal porno. Dit is niet de manier waarop je aandacht wil krijgen neem ik aan, dus ik zou er even een leuker plaatje neerzetten. In ieder geval wat meer passend bij je leeftijd. Gewoon een tip, doe ermee wat je wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben het helemaal eens met je Maartje36
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ik ook!

Antwoorden (3)

Laten gaan, ze zijn het allebei niet waard om nog vrienden mee te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op zo,n leeftijd moet je denken.
Geen hand vol maar een land vol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jezelf in de spiegel aankijken en afvragen waarom hij dat heeft gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wta een stomme opmerking tegenover een 13-jarige! Dit kan iedereen overkomen, zelfs de mooiste man of vrouw!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem de vragen van Steffie echt niet meer serieus. Kijk maar eens bij gestelde vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahaha ik vind hem goed je reactie plusduim ervoor