Ben ik bestast door een arts?

Ik ben 16 jaar. Ik ben gisteren opgenomen in het ziekenhuis omdat ik mijn pomp voor mijn diabetes ben krijtgeraakt. Ik moest toen met een dokter op een kamer voor onderzoek. Ik was alleen met hem. Hij zei dat ik mijn shirt omhoog moest doen. Toen deed hij mijn bh naar benden en begon hij aan mijn borsten te zitten, hij zei niet waarom. Hij zat ook aan mijn tepels. Daarna moest ik mijn broek uitdoen. Hij raakte me alleen aan op mijn borsten maar moest toch mijn broek omlaag doen. Daarna moest ik mijn shirt weer goed doen en mijn broek omhoog en werd ik aan het infuus gezet. Ik vraag me af of ik niet betast ben door de arts.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
jc54
7 jaar geleden
Volgens jouw profiel ben je een man. Nu stel je dat je een beha aan had. Ik twijfel aan de waarheid van je verhaal..............
TurfGraver
7 jaar geleden
En toen werd je wakker? ^_^
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De standaard reactie van velen, om een verhaal als deze in twijfel te trekken. Enkel afgaande op de informatie die er is:
Zelfs als het een jongen is met een bh aan, ook dan is het een betasting.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Beetje raar...
Een jongen met een BH.
Maar hoe dan ook.
Maak hier een melding van.

Antwoorden (2)

beste ,
dit is zeker een raar voorval !!
ik zou hier zeker met je ouders over hebben!
want met diabetes moet een dokter niet aan je borsten zitten !!
overleg dit met je ouders en onderneem verdere stappen !!
bel naar het hoofd van die spoeddienst en ga eventueel klacht neerlegen bij de politie!
want dit hoort niet bij het beroep van een arts !!!
ZEKER MELDEN !!!! Want zoon mensen horen op die plek NIET thuis !!!

mvg
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
paulus811
7 jaar geleden
18 uitroeptekens in 1 antwoord. Je bent er kennelijk nogal zeker van dat de dokter hier onjuist gehandeld heeft.
Maak er alsjeblieft melding van. Dit hoort niet bij een onderzoek.