Ik heb hiv sinds mijn 26ste jaar en ben nu 35 jaar. Mij opnieuw laten testen..?

En heb perioden mijn medicatie niet geslikt door psychische problemen in die periode, vaak voor ik opnieuw een controle had in het ziekenhuis. Ik heb in deze periode ook geen seks gehad. En altijd bij elke controle was de uitslag helemaal goed. Alle waarden, en mijn viral load ondetecteertbaar. En ik vind ik een vreemde ontdekking. Ik vraag mij af wat ik hiermee moet. Misschien mij nogmaals laten testen? Of moet ik accepteren en gewoon mijn medicijnen blijven slikken zonder er verder over na te blijven denken?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
TurfGraver
7 jaar geleden
Misschien ben je een 'Long term non progressors'.
Maar onder controle blijven lijkt mij zeer verstandig. Je geneest immers nooit van hiv.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een test kan denk ik nooit kwaad. Misschien helpt het je uit de onzekerheid.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ok dank voor jullie antwoorden

Antwoorden (1)

hier past maar 1 advies: RAADPLEEG EEN ARTS.
niet alleen 'speel' je met je egen leven, maar (misschien/eventueel) ook dat van anderen. Er kan bij elke ziekte/virus en soort 'depot ' overblijven, waardoor bij het minste of of geringste het virus (niet alleen HIV) weer aktief wordt.
Maar nogmaals: raadpleeg een gespecialiseerde arts (desnoods meer dan 1)