hoe kom ik aan een vertrouwingspersoon?

Ik heb iets dat mij heel erg dwars zit maar ik weet niet aan wie ik dat moet vertellen.... Ik vertel dit liever niet gelijk aan mijn ouders. Dat klinkt misschien heel raar maar Oké. Weet iemand iets waar ik naar toe kan gaan bijv. Iets online? (Ik ben echt alleen op zoek naar serieuze antwoorden)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Poet
7 jaar geleden
Je kunt hier anoniem je hele verhaal doen met de vraag wat je moet doen
Erna55
7 jaar geleden
Je kunt je situatie met je huisarts bespreken. Deze kan je indien nodig verwijzen naar iemand die je kan helpen bij je probleem.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Vraag de huisarts ; dat is in principe DE vertrouwenspersoon van elke Nederlander - zowel met lichamelijke als psychische klachten - en die kan je eventueel doorverwijzen naar iemand of een gesprek voor je aanvragen met een praktijkondersteuner.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Je kunt inderdaad hier je verhaal ook kwijt. Zeker als het gaat om psychische problemen of problemen met mensen of bijvoorbeeld als je een probleem hebt met je geaardheid. Dat zijn maar een paar voorbeelden. Serieuze vragen krijgen serieuze antwoorden. We zijn geen artsen of hulpverleners maar die heb je ook niet altijd nodig. Soms is ervaring van andere mensen ook voldoende om iemand een (juiste) richting in te sturen. En anders is er de kindertelefoon. Misschien dat je daar iets aan hebt. Deze is niet alleen voor kinderen bedoeld. Ook voor tieners. https://www.kindertelefoon.nl
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je leeftijd te hoog is oor de kindertelefoon, kun je ook sensoor proberen; volgens mij is dat ook iets wat je kunt bellen voor een luisterend oor als je een probleem hebt.
www.sensoor.nl

Antwoorden (1)

Bel de Kindertelefoon of bel Sensoor als je wat ouder bent (tegen de 18 of ouder). Beiden zijn 100 procent anoniem.

Toegevoegd na 32 seconden:
Chatten kan ook!