Hoe kan ik een oude jeugd vriend terug vinden?

In de jaar 1980 had ik een goede vriend. Hij zal nu rond de 50 jaar zijn.
Hoe kan ik deze vriend weer terug vinden.kunt u mij hier mee helpen.

Toegevoegd na 24 minuten:
Zijn moeder heette de ruiter of ruyter ,en hij had ook een zus
,ze woonde op de Dr. J.R. Thorbeckelaan.

Toegevoegd na 29 minuten:
En heeft ook nog een korte relatie met mijn zusje hennie gehad.
en bij mij in de chalet achter het huis van mijn ouders een weekje gewoond,
hij had toen problemen thuis.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
tinus1969
7 jaar geleden
@willem1964, google/facebook zijn naam even, dan vind je hem zo. Privacy bestaat niet meer hoor.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Via Facebook is het verrassend makkelijk mensen terug te vinden, zelfs als ze zelf geen facebook hebben. Wij hebben onlangs van een klas uit 1979/1980 99 % teruggevonden binnen een paar weken tijd. Werkt fantastisch.
Amadea
7 jaar geleden
Hoe kan je nou mensen op Facebook vinden die zelf geen account daarop hebben? Mij zul je daar echt niet aantreffen!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Amadea: Via via. Je zoekt bijvoorbeeld Harold de Geel die in de regio van Almelo woonde in 1994. Dat plaats je of Facebook en vraag je of vrienden willen delen.
En dan zijn er altijd wel mensen die Harold weten te vinden en je zo in contact kunnen brengen met Harold. ;)

Antwoorden (1)

Met google en facebook, zie de link voor het resultaat.
tinus1969
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Er is geen link te zien.
tinus1969
7 jaar geleden
@Amadea, link is blijkbaar verwijderd. Ik vond Wayne Herron meteen, voldeed aan beschrijving (regio Haarlem, foto;'s van 50e verjaardag).
Amadea
7 jaar geleden
Waarom zou de gezochte persoon zo heten dan? Er zijn wel meer mannen 50 geworden...
tinus1969
7 jaar geleden
Aha, de moderatie heeft ook de naam uit de vraag verwijderd (maar nog niet uit de reactie van @freekfluweel).
Amadea
7 jaar geleden
Oké, dat verklaart een boel. Ik snapte niet hoe jullie daar nou bij kwamen!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
nee hoor ,ik heb er verschillende met de zelfde naam wayne herron gevonden ,Maar nog niet de goede .