Er is iets met mij waar ik antwoord op zoek, hoe ?

Ik denk zelf dat er iets vreemds is met mij (paranormaal) en ben hierin zoekende. Weet iemand hoe ik hier antwoord op kan krijgen ?

Toegevoegd na 33 minuten:
Zijn er ook mensen (paranormaal begaafden) die een soort profiel kunnen maken bij een eerste (gratis) kennismaking ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Jammer, maar de betrouwbaarheid van veel mensen in dit circuit is zó discutabel, dat de kans gewoon levensgroot is dat je gewoon naar de mond gepraat zult worden. Wat jij wilt / denkt / hoopt / verwacht dat er is, dat zal er ongeveer zijn.

Gaat het om onschuldige kleine dingen, dan ben je natuurlijk vrij in het beoefenen van je hobby. Gaat het echter om serieuze klachten (stemmen horen, hallucinaties, het gevoel los te zijn van de werkelijkheid) dan is het wellicht toch verstandig eerst het reguliere circuit te bewandelen om mogelijke ernstige problemen uit te sluiten voor je eventueel alsnog het alternatieve / paranormale pad opgaat.

Ook in het paranormale circuit echter gaat voor niks alleen de zon op ; bovennatuurlijke gaven zijn in de regel natuurlijk heerlijk te gelde te maken. Reken er dus niet te veel op dat er wel iemand zal zijn die je kostenloos de weg wijst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geef je volkomen gelijk en ben zelf ook erg sceptisch over dit onderwerp, maar tevens zwaar geïnteresseerd omdat ik antwoord zoek op vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marleen....+ één!!

Andere antwoorden (3)

Bezoek eens een paranormaalbeurs. Daar zijn mensen die gespecialiseerd zijn op allerlei vlakken van het paranormale. Als je een aantal mensen vraagt om je te helpen kom je er waarschijnlijk wel achter wat er met je is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gehoord dat ze zelfs cursussen hebben voor mensen met paranormale gaven.
Daar zou je ook weleen op kunnen kijken..
en als je een gave hebt kan je met deze curses leren omgaan hoe je ermee om moet gaan en hoe je je kan ontwikkelen ik zou zeggen zoek op internet en succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke dingen ervaar jij als vreemd? Welke dingen maakt jou anders dan andere. De mensen die paranormale gave hebben die vragen geen of bijna geen geld voor hun diensten. En ze zijn moeilijk te vinden omdat ze er niet mee te koop lopen. Als je naar een paranormale beurs gaat is een consult nooit niet duurder dan €15,-. Maar doe nooit niet meer dan 2-3 readings per jaar. Anders ga je je leven leiden op de readings die je hebt gedaan en dat zal verkeerd uipakken want daardoor wordt het onbetrouwbaar en krijg je dingen te horen die je alleen maar wilt horen.