Obesimed wie heeft hier ervaringen mee?

Bij de drogist zag ik de een folder liggen over obsimed en ik ben benieuwd wie hier positieve als negatieve ervaring mee heeft.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.9K

Het beste antwoord

mijn idee van afvallen is het niet.
maar het gaat hier over
Obesimed
Aantal beoordelingen: 9
Gemiddeld cijfer: 3.8

Voor beoordelingen klik hier
Wat is Obesimed

Obesimed is een nieuw medisch hulpmiddel voor de behandeling van licht tot extreem overgewicht van volwassenen en kinderen vanaf 10 jaar.

Gebruik van Obesimed voorkomt een overmatig eetgedrag, ondersteunt een evenwichtig eetpatroon en leidt tot substantieel gewichtsverlies.
Hoe werkt Obesimed

Het actieve ingrediënt van Obesimed is OMTEC 19, een natuurlijke vezel, die niet door het lichaam wordt opgenomen en absorbeert grote hoeveelheden water en vormt een natuurlijke substantie, die de maag vult. Dit geeft een vol gevoel en draagt daardoor bij aan verzadiging tijdens de maaltijd en de periode erna.

Obesimed verlaagt het tempo waarmee het voedsel de maag verlaat door de vorming van een viskeuze gel matrix. Het bevordert de verzadiging van de maag, waardoor extreem overgewicht wordt voorkomen en een ander eetpatroon wordt aangenomen. Daarnaast verlaagt het middel het cholesterolgehalte en geeft het verlichting bij obstipatie.

Samenvatting van de werking van Obesimed:

* Voorkomt extreem overgewicht en een overmatig eetgedrag
* Ondersteunt een evenwichtig eetpatroon
* Voor substantieel gewichtsverlies en de behandeling van obesitas

Obesimed is onder andere te bestellen via Dokteronline

Klik hier voor meer informatie

en Vitaminstore

Klik hier voor meer informatie

Toegevoegd na 18 uur:
http://forum.viva.nl/forum/Lijf_Lijn/ObesiMed_iek/list_messages/37490
ivm: ervaringen

ps: heb er overigens zelf geen ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/dieet/45459-afslankmiddel-obesimed-werkt-afvallen-met-obesimed-echt.html

Toegevoegd na 6 minuten:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/dieet/48946-werkt-obesimed-echt.html

Toegevoegd na 29 minuten:
http://xerxes.web-log.nl/mijn_weblog/2009/01/afvallen-ik-pro.html

Een dagboek die op zij minst 60 dagen doorloopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat niet.