Is er een site waar je je symptomen kan aanvinken?

Ik zoek een site waar ik symptomen kan aanvinken, ik weet namelijk niet wat ik zou kunnen hebben.
Ik heb last van:
- hoofdpijn
- oorpijn
- keelpijn
- buikkramp (midden, onder mijn navel)
Ik ben normaal 35-36 graden qua lichaamstemperatuur. Ditmaal was het 36,7graden. Kan dit ook gewoon menstruatiepijn zijn?
Maar goed, ik zoek dus een site waar ik het aan kan vinken, mochten de gebruikers van goeievraag het niet weten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nog vergeten dat ik ook last heb van diarree, erg waterig. En als het geen diarree is, is het gewoon erg zacht. Terwijl ik van kinds af aan al hele harde ontlasting heb. Dit ging soms moeilijk, maar heb er geen problemen meer mee.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
8 jaar geleden
al deze symptomen zijn heel erg vaag, en kunnen bij bijna elke ziekte horen. Ga hiermee naar je huisarts, hij/zij heeft hiervoor geleerd
Amadea
8 jaar geleden
Dat lijkt op buikgriep gecombineerd met griep.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.gezondheidsnet.nl/medisch/stel-zelf-een-diagnose
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vast wel, maar dan loop je al vrij snel de zgn. ziekte van google op. Zeker met dit soort aspecifieke klachten.

Antwoorden (1)

Misschien kun je iets met deze site: www.hierhebikpijn.nl/fysiocheck