Als er een feest is, zou ik een leuke anekdote vertellen over een gebeuren welke jullie samen meegemaakt hebben en veel vertellen over de karakteristieke eigenschappen van je goede vriend.
Daar mogen in mildheid ook wat zwakke punten in naar voren komen, maar ook vooral de goede kanten van je vriend.
Gepast en met veel humor voorgedragen doe je hem daar wellicht een groot plezier mee.
Schrijf het verhaal wel uit, zodat het deel uit kan maken van zijn jubileumboekwerk.
Mij is iest dergelijks overkomen en ik was erg verrast.
De persoon had zo met enige literaire pennestreken mijn karakter neergezet.
Iedereen kom er smakelijk om lachen , ikzelf incluis.
Vandaar deze geste.
Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Een mooie bos bloemen met een kaartje erbij waarop staat: tegoedbon voor 50 jaar vriendschap!

Toegevoegd na 45 seconden:
Maar een weekend samen wat leuks doen kan ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kado waarin je tot uitdrukking brengt hoe erg je op die persoon gesteld bent.
Dat kan iets zijn wat slaat op een gezamelijke herrinering van vroeger of iets wat in zijn straatje past qua interesses.
Factoren die verder een rol spelen zijn budget, persoonlijke kenmerken van beide en creativiteit van de gever.
Bij gebrek aan die informatie kan ik slechts gissen wat voor die persoon in aanmerking komt want de ene 50 jarige is de ander niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.bruka.nl/
Hier naar beneden scrollen, en daar vind je
een beeldpersonilator(pff hoe schrijf je dat..)
daar kun je de naam intypen en opslaan, opsturen
printen....... etc. erg leuk en persoonlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de warme bakker kun je een z.g. Abraham bestellen.
Dit is een luxe krentenbrood in de vorm van een Abraham. Verder hoop ik dat je op bijgevoegde link een idee opdoet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hééél dikke knuffel.
Ivana
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kus geen mannen aleen me vader
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mmmmmmmmmmmmmmmmm nee
Met z'n tweetjes een weekendje survivallen op de Ardennen.

Toegevoegd na 25 seconden:
Eh, op moet in zijn natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dagje in een Ferrari rijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor elk jaar 1 hele euro in euro"s in een spaarpijp of een tegoedbon voor een dagje uit ,wat hij leuk vindt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een boek dat over abraham gaat