Hoeveel caloriën verbrand je ongeveer met mijn work-out?

30 mountain climbers
50 squats
10 lunges (iedere kant)
50 plié squats
10 side lunges (iedere kant)
20 sit-ups
20 scheve sit-ups (iedere kant)
20 inner thigh leg lifts (iedere kant)
60 sec booty bridge
30 sec booty bridhe on one leg (iedere kant)

ik ben een vrouw en weeg 60 kilo

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
8 jaar geleden
http://jelmerdeboer.nl/weer-een-muffin-verbrand/
Hoeveel kcal je precies verbrand is niet te zeggen, en ook niet zo interessant. Kijk wat je eet en wat dat met je lichaam doet. Gemiddelde beweging omhoog brengen is prima idee

Het beste antwoord

Dit ziet eruit als een circuittraining, die ik bij mijn eigen sport doe. Daarmee verbrand je 288 kcal per uur. Ik weet niet hoelang je met deze oefeningen bezig bent.
de berekening kun je dan zelf maken.