Hoe komt het dat sommige mensen wel, en andere mensen geen wallen krijgen als ze een nacht slecht slapen?

Ik zie er meteen niet meer uit, als ik 3 uur minder slaap dan gewend. Dan lijk ik, nouja het woord zegt het, een lijk. Maar vrienden van me slapen minder, of niet, en vertonen geen spoor van vermoeidheid. ????? Waar komen wallen vandaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Hai,
Ik heb het ook, oorzaak is een combinatie van een dunne, lichte huid, slaaptekort en stress.

De huid kan ik niet veranderen de andere twee factoren wel. Dat doe ik als volgt:
Ik weet uit jarenlange ervaring dat ik met 9 uur slaap echt voldoende slaap. Wanneer ik dat structureel volhoud, krijg ik geen wallen. Bijkomend voordeel is dat ik beter denk en me beter voel wanneer ik voldoende heb geslapen.
Stress kan ik bij mezelf redelijk goed hanteren. Als ik het een periode erg druk heb op mijn werk, onderneem ik privé niet zo veel zodat ik thuis tot rust kan komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk van het denken aan al die verleidelijke meisjes die je reine gedachten,die", hoe noemde je dat"besmeuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk niet. ik heb het niet meer als iedere andere man. Ik zei, als je alles had gelezen; Dat het enige verschil is, dat ik dat niet accepteer.een principe. Wat een ander misschien als normaal beschouwt, daar probeer ik vanaf te komen, gewoon een hoger streven. Besmeuren ja, mijn gedachten laten besmeuren. vind je dat zo gek?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je zo graag naar "hoger"streeft,dan zou ik eerst eens proberen,geen denigrerende uitspraken te doen over sletjes met een IQ van 50!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij heb t dus niet gelezen wat ik zei daarover, jammer. Wel veroordelen? makkelijk hoor. Grote jongen ben je!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb hem speciaal voor jou opgehaald en hier geplakt.
goed lezen he, voordat je met je vingertje wijst!! Mijn vergelijking (sletje IQ 50) was een simpel voorbeeld dat duidt op het feit, dat uiterlijke kenmerken, de moraal van gelijkwaardigheid overschrijd. Dat seksuele lust, dwars door je principes heengaat. Ik zou nooit met een dergelijk geklede dame iets willen. Toch denkt iets in mijn hoofd daar anders over. Dat is volkomen normaal. Alleen het verschil is, dat ik daar geen genoegen mee neem.
Kan ook komen door te veel slapen en wellicht heb je een ritme waardoor je dus snel uit je ritme bent. Vrienden van jou hebben dat ritme waarschijnlijk veel minder.

Daarbij is 2 liter water drinken per dag ook niet verkeerd hoor om er beter uit te zien ook na een korte nacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt er aanleg voor of niet. Ik ben zoiemand die er aanleg voor heeft. Smeerseltjes... hou maar op, dat helpt allemaal niet. Wat mij wel opvalt is dat het minder wordt door Vitame B te slikken (of uit je voeding te halen) en op te passen met alcohol. Een avondje doorzakken is bij mij funest. Als ik me gewoon aan de normale voeding hou en een pilletje vitamine B slik valt het bij mij allemaal nog wel mee. Gezonde nachtrust is ook heel belangrijk. Wie weet helpt het.