Het schijnt dat onze toekomstige koning n ziekte heeft,die af en toe de kop opsteekt weet iemand welke dat is?

Hij krijgt hier dan ook tijdelijk prednison voor

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

De Ziekte vam Bechterev.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Bechterew
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het reuma is,en Bechterev is dat,dan zal dat tijdelijke wel permanent worden en is de keus van z'n vakantiehuis heel begrijpelijk! Mijn dame (ook Bechterev) voelt zich in een tropisch of subtropisch klimaat veel beter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar zij heeft zeker geen geld voor een tweede huis in de tropen ;(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We hebben al geld voor 2 dakpannen en een uitzetijzer voor één raam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nog een waterpasje over, dan kan je die pannen gelijk leggen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je pas gewaterd dan? Het belooft trouwens een schuin dak te worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als kind van drie mocht ik onder speciale omstandigheden nog wel eens op het dak wateren, nu kan dat helaas niet meer.
Aan je bouwkundige inzichten mankeert niks, dat komt dus wel goed.
Ik neem aan dat je onze Willem Alexander bedoeld.
Die heeft de ziekte van Besnier-Boeck.
Ook wel Sarcoïdose genoemd.
Ik geloof dat hij nog in het 1e stadium zit.