In het begin kunnen mensen geen contact willen omdat het verdriet nog te groot is of er nog te veel mee bezig zijn. Na verloop van tijd waarin ze tijd hebben gehad om na te denken kan het wel voorkomen dat ze twijfelen.
Ik heb zelf ook na een breuk even geen contact gezocht met mijn ex maar na lang kunnen denken voor beide kanten zijn we na twee jaar alleen toch weer bij elkaar en het gaat beter dan ooit tevoren. We zijn zelfs bezig voor een kleintje. De band is heel sterk nu.

Kijk het gewoon even aan zou ik zeggen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Natuurlijk!

Maar jij kent haar het beste!
Hoe zouden wij het beter kunnen weten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of je dat kan!
Kan je dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan best betekenen dat ze je nog steeds ziet zitten!
Maar netjes vind ik het niet van haar..ze vraagt eerst of jij haar met rust wil laten..en nu zoekt ze zelf weer contact!
En daarbij is ze ook nog steeds niet duidelijk!
Mijn advies is:laat haar gaan en bouw een nieuw leven op!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet hoe je het op moet vatten, kans is aanwezig dat je ex een beetje jaloers is dat jij verder ben gegaan met je leven.
Maar waar het mij om gaat is dat ik iets mis in je vraag en je toelichting:
Je meldt dat je een andere vriendin hebt. Vind je het netjes tegenover haar om een hele nacht te gaan sms'en met je ex en je ex zelfs uit te nodigen voor een ontmoeting?

Als ik dit zo lees, dan is je nieuwe vriendin sowieso niet belangrijk voor je. Als jij nog steeds gevoelens hebt voor je ex dan kun je beter direct kappen met je nieuwe vriendin in plaats van haar aan het lijntje te houden, als reserve zo te zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uiteraard, maar dat wist je waarschijnlijk zelf ook wel alleen denk ik dat je veel meer tijd in dit persoonlijke drama moet steken zodat je minder tijd overhoud om deze onzin te plaatsen op deze site.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Je zegt een nieuwe vriendin te hebben.

Als je deze nieuwe vriendin wel ziet zitten en gek op haar bent, zou ik als ik jou was, geen contact meer hebben met mijn ex.
Dit is niet fair tegenover je nieuwe vriendin.

In het verleden blijven hangen is voor niemand goed.

Kijk naar de toekomst en geniet van je vriendin.