Hoe knipoog je?

Ik zou graag willen knipogen, kan dat namelijk niet xD
Iemand tips over hoe je het kunt leren? Of kan dat niet..?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
11.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat iedereen die deze vraag leest even (probeert te) knipogen ;-) ik wel in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb het net ook al een paar keer gedaan, met beide ogen... ;)

Antwoorden (5)

met 1 oog dicht en 1 oog open en dan het oog dat je dicht doet vlug open en dicht doen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat kan ik nou net nie t ;) 1 oog open en 1 oog dicht xD
een oog dicht doen en de andere een beetje groter zetten.
dan snel oogen normaal zetten xD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet wel je spieren van beide ogen afzonderlijk kunnen aansturen. Is dat wat je bedoeld?
Er zijn ook mensen die hun vingers kunnen spreiden in groepjes van twee of hun schedeldak kunnen bewegen. Het heeft iets met motoriek te maken.
Langdurig oefenen kan helpen, maar zeker weet je het nooit.

Succes!
Ivana
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan de spieren in mn linkerwang wel aansturen, maar niet genoeg om mn linkeroog helemaal te sluiten. Maar de spieren in mn rechterwang kan ik helemaal niet bewegen :s
Dat van die twee vingers kan ik wel :P
Ivana
14 jaar geleden
Ik probeer verwoed om de vingers van mijn rechterhand twee aan twee te spreiden. Lukt van z'n levensdagen niet. Links gaat wel. O.k. kan ik knipogen en ben jij mij toch de baas met de vingertruck.
Ik denk niet dat iemand je dat kan leren. Het is een kwestie van controle van de spieren. Ikzelf kan alleen maar met m'n linkeroog knipogen, met m'n rechteroog lukt het me niet, terwijl ik toch weet hoe het met m'n linkeroog voelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijf gewoon oefenen. Niet alles kan in 1 keer.