Rode strepen op mijn benen, wat te doen?

Gister toen ik onder de douche stond voelde mijn benen erg vreemd aan dus begon ik best flink te krabben om het weg te krijgen ( wat lukte ). Maar nu heb ik sinds gister rode strepen op mijn benen. Wat moet ik doen? / Moet ik er iets tegen doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.8K
Ritsuka
8 jaar geleden
Rode strepen zal van krabben zijn, trekt wel weg
Ritsuka
8 jaar geleden
Mogelijk had je water te warm, dat geeft wel eens jeukende huid

Antwoorden (1)

Je hebt jezelf door het krabben striemen gegeven. Daar hoef je niets aan te doen, dat geneest vanzelf.
Advies voor de volgende keer dat je tijdens het douchen jeuk krijgt, wat mogelijk betekent dat je een droge huid hebt: blijf eraf, en smeer je benen na het douchen in met een vette crème.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Plusje.
Als je echt niet kan laten te krabben 'krab' dan met een scrubcrème of een ruwere washand/spons. Dan krijg je die striemen niet zo omdat je op een groter gebied 'krabt' en het beschadigd je huid minder dan met je nagels.