Is het normaal dat mijn oor dik en rood na een helix piercing?

Ik heb donderdag de 11e een helix piercing laten schieten. Ja ik weet het piercen is beter maar ze hebben tegenwoordig een nieuw apparaat waar ik wel vertrouwen in had. Nu is mijn oor na een week rood en dik, gister klopte hij ook. Is dit normaal of is hij ontstoken ofso? IK maak hem wel 2x per dag schoon met iets wat ik van de piercer had gekregen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.7K
Erna55
8 jaar geleden
Een rood, dik en kloppend oorschelp is waarschijnlijk ontstoken.
Ga ermee naar de dokter.
Ritsuka
8 jaar geleden
Klinkt ontstoken

Het beste antwoord

ik heb hem ook laten schieten hierdoor krijg je een bobbeltje van je kraakbeen wat onder je huid opzij geschoven wordt, dit duurt even voordat het geheeld is en gewent is aan een stukje staal in je oor.. ik heb er 3 weken last van gehad, daarna was het over