Ik heb 2 blaren op mijn hand en ga vandaag naar het zwembad wat nu?

Ik had vandaag afgesproken met vriendinnen te gaan afspreken maar nu heb ik 2 blaren door het klimmen wat is gisteren heb gedaan.

Maar hoe kan ik nu wel naar het zwembad maar zonder dat ik last heb van de blaren?

Bye bye Silke

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij is er niets aan de hand en kun je zo het water in mits je de blaren niet doorgeprikt hebt.
Als je ze wel hebt doorgeprikt lijkt het mij het beste om er waterdichte pleisters op te doen maar echt kwaad kan het volgens mij niet om met doorgeprikte blaren zonder pleister het water in te gaan. Ik denk eerder dat het chloor zuiverend werkt. Het prikt misschien alleen een beetje.

Antwoorden (1)

Je kan gewoon zonder problemen naar het zwembad.
Als de blaren nog intact zijn dan is er sowieso geen probleem. De huid is dan immers nog intact.
Ook als de blaren kapot/ doorgeprikt zijn is er eigenlijk gewoon geen probleem. Er wordt vaak gewaarschuwd voor infecties, maar dat risico wordt schromelijk overdreven. De kans op een infectie is klein en als er een infectie inkomt dan is je lichaam normaal gesproken prima in staat dat op eigen houtje af te weren. Slechts in een minderheid van de gevallen zou je medicatie nodig hebben.
Zoals mevrouwvande al zegt: het kan wel even prikken. Over meer dan dat zou ik me geen zorgen maken.

Alleen als je om de een of andere reden een slechte afweer hebt (bijvoorbeeld diabetes, sommige kankers, bijwerking van sommige medicijnen, chemokuur) zou ik wat voorzichtiger zijn. Ik schat zo in dat daar geen sprake van is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Sommige gebruikersnamen zijn langer dan de ruimte onder de profielfoto's. Zo ook de naam van MevrouwvandenBerg...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, zoiets vermoedde ik al wel. Hoe kan ik de volledige naam dan zien?
Antoni
9 jaar geleden
Daarvoor kan je je muis op de profielnaam zetten. Dan verschijnt een heel klein schermpje met de volledige naam. Ook kan je klikken op de profielnaam of de profielfoto. Dan ga je naar de profielpagina van die gebruiker: http://www.goeievraag.nl/profiel/MevrouwvandenBerg. Daar is de volledige naam helemaal te lezen. Die pagina kan je overigens ook openen in een nieuw tabblad of in een nieuw venster door middel van een rechtermuisklik.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik reageer en antwoord meestal via mijn telefoon. Een muis over het plaatje houden of een rechtermuisklik gaat dus niet. Maar ik zal het onthouden: volgende keer nBerg erachter @mevrouwvandenberg: excuses; ik heb er natuurlijk niets vervelends mee bedoeld.