Hoe lang moet je haar zijn om het af te knippen voor kika? Rn maakt het uit als je high-lights hebt? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Op de site van KiKa staat vermeld dat dit via bijvoorbeeld stichting haarwensen gedaan wordt. Voor de donatie bij stichting haarwensen moet het haar los minimaal 25 cm zijn en dient het natuurlijk haar te zijn, dit betekent dat geverfd haar en highlights niet gebruikt kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

25CM
Er staat haarwensen.nl maar bij de kika site staat dit als link
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de nederlandse haarstichting nemen ze wel haar aan dat geverfd is en moet geloof ik 20 cm zijn. Het wordt dan wel een pruik voor minder bedeelde vrouwen die borstkanker hebben, maar alsnog een mooi doel!