Ik heb een constante piep in mijn oor, en ik hoor slecht gepaard met hoofdpijn. Wat kan dit zijn?

Toegevoegd na 3 minuten:
Hallo, al 3 maanden na dat ik harde klappen op me hoofd gehad heb en er bloed uit mijn oren kwam, hoor in erg slecht aan mijn linker oor. Ik heb ook last van erge hoofdpijn aan de linkerkant en een blijvende piep in mijn oor die niet weggaat. Ook merk ik de laatste tijd dat ik vergeet achtig aan het worden ben en me moeilijk kan concentreren. Ik heb pas over 2 weken een afspraak bij de Neuroloog. Wegens omstandigheden kon dat niet eerder plaatsvinden. Wat zou dit kunnen zijn??? Enig idee?? Hoor het graag. Groetjes!

Toegevoegd na 4 minuten:
Het gaat om mijn linker oor.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik neem aan dat je bij je huisarts geweest bent, anders heb je geen verwijzing voor de neuroloog, heeft hij/zij je niet verteld wat het zou kunnen zijn?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een huisarts verteld weinig over oorsuizen zelfs mijn KNO arts vertelde mij er weinig over. Ik leef nu in middels 2 1/2 met die piep in mijn oor, alles wat ik er over weet heb ik zelf uit gezocht. Ik wens je in ieder geval succes en beterschap Butterfly666

Antwoorden (1)

De piep in je oor word ook wel oorsuizen of Tinnitus. Deze suis kan verschillende oorzaken hebben in jou geval is dit dus een klap op je hoofd. Je arts kan je vertellen wat hier aan te doen is.

In de tussen tijd is het belangrijk je niet te veel te gaan focussen op die piep,dit omdat het dan net gaat lijken of de piep dan steeds harder word. Ga dingen doen die jij ontspannend vind en leuk vind (stress kan de piep verergeren).

Je hoofdpijn kan ook afkomstig zijn van die klap op je hoofd, maar kan mogelijk ook komen omdat je stress ervaart in verband met je piep.

Je kan op de volgende websites meer informatie vinden over je piep. Soms kan het helpen om met lotgenoten in contact te komen.