Kun je voor een bodembekkenonderzoek ook terecht bij een normale fysiotherapeut? Of moet je daarvoor naar een gespecialiseerde?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Even vragen of jouw fysiotheraeut ook geregistreerd bekkenfysiotherapeut is, dat lijkt mij wel aan te bevelen.

Wanneer er sprake is van een minder goed functionerende bekkenbodem kan de bekkenfysiotherapeut een bekkenbodem onderzoek doen. Een geregistreerd bekkenfysiotherapeut is hiertoe bevoegd.

Toegevoegd na 43 seconden:
Hier lees je ook nog hoe het gaat, zo'n onderzoek:
http://www.fysiotherapiehofmijster.nl/bekkenfysiotherapie-onderzoek.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, je kunt niet terecht bij een normale fysiotherapeut, maar moet op zoek naar een die gespecialiceerd is in bekkenbodemproblemen.