Ja. Pepsi komt als naam voor bij vrouwen die in Nederland zijn geboren, maar slechts bij minder dan 0.0001% van de bevolking. Minder dan vijf personen hebben Pepsi als eerste of als volgende voornaam.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gaaf , dan ben ik 1 van de 5 mensen die Pepsi heet ;)
Antoni
9 jaar geleden
Ik ken Pepsi als voornaam alleen als de bijnaam van één van de twee achtergrondzangeressen (Helen DeMacque) van Wham! (George Michael en Andrew Ridgeley). Samen met Shirlie (Shirley Holliman) vormde ze later nog het duo Pepsi & Shirlie. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Pepsi_%26_Shirlie.