Is het genetisch bepaald of je met je mond kan fluiten of niet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat het meer genetisch is bepaald of je hier aanleg voor hebt of niet, want iedereen kan het leren. De één makkelijker als de ander.

Antwoorden (1)

Nee, dat is niet genetisch bepaald. Iedereen met een normaal aangelegde mond, keelholte, tong, en mondspieren kan leren mondfluiten. Oefening baart kunst, ook in dit geval. De een moet er langer op oefenen dan de ander, maar als je het echt wilt dan gaat het je op den duur heus lukken.
Amadea