welke stijltang met brede platen voor dik haar is beter? een ghd of chi tang?

Heeft iemand ervaring met één van deze tangen?
En welke is beter?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb namelijk erg dik haar.
Ik ben op zoek naar een hele goede, de prijs maakt niet echt uit en ik heb nu een stijltang van iso beauty ongeveer 3 jaar en ik heb het idee dat hij steeds slechter wordt.
Ook als ik op de fiets zit naar school gaat mijn haar heel snel krullen.

Antwoorden (1)

Ik heb ervaring met veel tangen :) maar de chi is super de super ! Ik ken de andere namen niet zo we hebben veel tangen geprobeerd om van de dure chi's af te komen maar nee ! Van wat ik weet CHI was de eerste en de beste alleen de prijs .:( Chi tangen blijven glad zonder kracht er makkelijk doorheen duizenden keren . Succes .