hoelang duurt goed keuring machtiging?

Hallo allemaal,

Ik heb al een sinds mijn geboorte een aparte vorm van mijn mond ( boven lip) ik heb hier ook klachten door, ik kan nooit ontspannen mijn mond sluiten.
Nou Ben ik al bij verschillende plastische chirugen geweest, en heb ik wen dokter gevonden die er wat kan doen. En had beloofd (2 maanden terug) dat die de aanvraag zal versturen. Maar nu blijkt dat er nog niks verstuurd is. En ik maar wachten en wachten. Ik heb toen gemailt en toen werd er verteld dat er niet altijd een machtiging aan gevraagd hoeft te Worden. Maar vandaag te horen gekregen dat er wel een machtiging verstuurd Moet Worden en ze dat z.s.m doen.

Nou is mijn vraag, kan ik dit zelf ook doen? En hoelang duurt deze aanvraag? Het duurt me allemaal veel te lang. Kan de aanvraag ook op een snellere manier?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
?

Antwoorden (1)

Informeer eens bij je ziektenkostenverzekering over de regels omtrent je probleem en wat zij evt. voor je kunnen doen.
Wat je ook kunt doen: vraag een extra consult aan bij de arts. Wanneer je geen tijd hebt om hem/haar te bezoeken kun je ook een telefonisch consult aanvragen. Leg heel duidelijk uit dat je haast hebt met je wens (benadruk evt. de spanningen die het wachten met zich meebrengt) en vraag om een uiterste datum waarop de aanvraag verstuurd zal worden. Vraag ook of hij/zij jou een kopie wil sturen.
Je kunt ook aan je huisarts vragen of hij/zij wil proberen zijn/haar collega tot spoed te manen.
Wanneer het allemaal niet werkt kun je eens informeren hoe je een klacht in kunt dienen. Vaak komen ze dan wel in beweging.
Heel veel sterkte en beterschap!