Waarom zijn alle darmflora drankjes en activia yoghurt niet lactose vrij, dus bijv op soja basis?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

MinusL lactosevrije* probiotische milde yoghurt:
De probiotische culturen LA5® en BB12® hebben een gunstig effect op de darmflora en ondersteunen de natuurlijke weerstand
Ingrediënten: lactosevrije* melk met probiotische culturen LA5® en BB12®
Voor meer informatie, bekijk onderstaande link eens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

omdat dat toch voor de meeste mensen minder lekker smaakt en dus minder verkopen zal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat het de smaak zal beinvloeden en minder commercieel aantrekkelijk zal zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat die bacterien van nature in melkprodukten leven en niet in soja