Te veel paaseieren: is er iets te doen tegen mijn buikpijn?

Stom ja :) Dit is de eerste keer dat ik zoiets ervaar, heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Haha! Je kan het beste gewoon veel water drinken.
Als je er echt misselijk van bent, drink wat cola zonder prik. Gewoon een tijdje de fles openlaten staan.

En vooral: Scheiten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gewoon even rustig op de bank gaan liggen.
Leg een warm kruik tegen je buik, drink een beker warme melk met een anijsblokje en je bent er dan zo vanaf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cola drinken helpt fantastisch tegen misselijkheid en buikpijn door teveel eten.
Drink 2 glazen cola in ongeveer een half uur tijd, en ga lekker op de bank liggen met je joggingbroek aan.
Zorg daarbij voor afleiding: Een leuk programma op tv ofzo.
Over een uurtje zal je je een stuk beter voelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is de joggingbroek cruciaal in dit systeem?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Robinknowsbetter: Bij mij wel! Wat ik feitelijk bedoel is: Alle strakke zakke uit en af, losse kleding aan zodat dat niet stoort.
MarieAnne: Klopt, maar de remedie zit 'm niet in de suiker maar in de bubbels, die wonderlijk veel goedmaken in je buik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep