Hoe kryg je sterke armen zonder gewichten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe krijg je sterke armen zonder gewichthefoefeningen te moeten doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@InekevL: er is een verschil tussen zonder gewichten en zonder gewichtshefoefeningen. Je kan ook gewichtheffen met bijvoorbeeld volle flessen cola, en dan hoef je geen dure gewichten te kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of bedoel je zonder gewrichten? Persoonlijk heb ik nog nooit armen met gewichten gezien en ik loop toch al heel wat jaartjes mee.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een vraag fatsoenlijk te formuleren?

Antwoorden (7)

Veel zware dingen doen met je armen.Je zou je kunnen opdrukken en kunnen optrekken aan een deurpost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wil je geen oefeningen doen of wil je dingen doen zonder de gewichten van de sportschool.

Alles wat je met je armen doet maakt ze sterker.
Je kunt dus gewoon heel vaak vanalles optillen wat
je bij de hand hebt: een steen, een stoel, je zusje,
je moeder, je vriendin.

Als je wel oefeningen wil doen dan kan je in plaats van gewichten ook pakken suiker of een baksteen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pak, in plaats van gewichten, anderhalf-liter frisdrankflessen, en doe je armoefeningen daarmee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als nieuwsgierig, maar dan met een boodschappentas, die volle flessen en niet met de winkelwagen, auto of fiets boodschappen gaan doen.

Er zijn genoeg dagelijkse bezigheden die we voor het gemak eenvoudig en simpel houden. Door die weer als vanouds te doen, wordt je vanzelf weer sterk.

Toegevoegd na 47 seconden:
Oh ja, via TaiChi en levenslange training hiervan. Wordt je beresterk van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook oefeningen doen aan de rekstok, daar word je ook heel sterk van in je armen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Regelmatig gaan bowlen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga roeien!

Of veel scheppen in de tuin.