ik durf niet te slapen door bedreigingen , iemand tips ?

Ons gezin wordt al meer dan 2jaar bedreigd politie weet ervan , begin dit jaar is er een molotovcocktail op ons balkon gegooid onderzoek daarnaar loopt nog , maar vanavond begon diegen ineens rare dingen te roepen tegen me , (zal niet zeggen wat , want dat vallen alle monden open) , maar aangezien dat gezin het niet allemaal op een rijtje heeft , ben ik bang dat er vanavond/vannacht wat gaat gebeuren , er is ookal een raam ingegooid .. Dus wat zou het volgende zijn ? Heeft iemans tips zodat ik toch nog met een fijn gevoel kan gaan slapen nu ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat naar voor jullie! Ik weet helaas zo gauw geen tips.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jezelf verdedigen als het echt moet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan kan je niet lekker gaan slapen rekky. Ik ben bang dat ik je maar 1 tip kan geven, ga ergens anders slapen maar ik snap dat je je huis niet onbewaakt wilt laten. Politie inseinen dat je weer bedreigt bent? zodat ze extra kunnen surveilleren? Lastige/vervelende kwestie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bem vannacht gewoon in slaap gevallen , maar nu zit ik dus met het probleem aankomende nacht , ik durf me huis ook niet alleen achter te laten .. en politie informeren heeft denk ik ook niet veel zin werd toen ook tegen ons gezegd door de politie " we kunnen wel voor u huis gaan liggen maar dat heeft geen zin " als je dan op de politie moet vertrouwen weet ik het ook niet meer
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien iets voor het raam zetten, zodat deze niet ingegooid kan worden? En daar een bewegingslamp aan/bij hangen en een alarm op raam en deur?
http://www.conrad.nl/nl/huis-tuin/elektro-installatie/schakel-en-stekkerdozen/bewegingsmelder.html?WT.mc_id=google&insert=8J&gclid=COvl77jlksECFYzHtAodWHEA9g&WT.srch=1
Dat alles is bij iedere bouwmarkt te koop. Leg de telefoon binnen handbereik bij je bed. Laat je niet gek maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zijn er nog andere buren die last van deze personen hebben?
Poet
9 jaar geleden
Kun je een camera neerzetten?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je geen vrienden ,die je kunnen helpen tegen deze figuren
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maak het openbaar op Facebook. Laat iedereen er schande van spreken. Kun je die vervelende persoon niet een pak rammel geven zondér dat iemand het ziet. Dat is misschien de taal die ze verstaan. Ik zou niet in een hoekje gaan zitten. Fight!

Antwoorden (1)

Je zou rondom je huis lampen kunnen instaleren die aangaan als er iets beweegt. Dat schrikt misschien af en je wordt mogelijk wakker van het licht voordat er wat gebeurt. Camera's zouden ook fijn zijn, maar ja het gaat zo wel wat kosten natuurlijk. Misschien kan je wat huren of van iemand lenen? Een waakzame hond die 's nachts gaat blaffen als er iemand bij het huis komt zou ook handig zijn. Dan kan jij gaan slapen terwijl hij de wacht houdt.