Wat zijn goede afvalpillen en waar kan ik die kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er bestaan geen goede pillen om af te vallen, sommige werken wel even, maar als je met de pillen stopt, kom je snel het dubbele gewicht van wat er af was, weer aan. Ga naar een diëtiste en een sportschool en laat je begeleiden.
Ritsuka
9 jaar geleden
Die bestaan niet, zit of rotzooi in die niet werkt, of vol met cafeine of vochtafdrijvers die niet gezond Ijn.
Gewoon gezond eten, op porties letten en voldoende bewegen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
er zijn wel afval pillen maar die kosten boven de 90 euro je kan ook shakes proberen en NIET TRAINEN WANT DAN MAAK JE ALLEEN MAAR SPIEREN MEE en je komt dan ook alleen maar aan probeer te lopen of te rennen niet kracht training
Rieneke1
9 jaar geleden
Goede afslankpillen (goed in de zin dat je er van afvalt) zal je illegaal moeten zien te verkrijgen. Die zijn namelijk verboden, omdat je je gezondheid ermee verpest. Je kan ook meteen aan de speed gaan.
Ritsuka
9 jaar geleden
Wat bedoel jij zippo met die shakes? Vraagsteller is een vrouw, over het algemeen krijgen die niet snel veel spieren hoor, dan zou je echt heel veel en heel zwaar moeten trainen en heel veel eten.
Ritsuka
9 jaar geleden
Ja rieneke, mensen die aan meth of zo zijn zijn ook altijd erg slank
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zoals hierboven al gezegd er zijn inderdaad geen goede afslankpillen. Dit vind ik belangrijk om te benadrukken, omdat het alleen maar troep is, niet werk en zonde van het geld is. Maar het belangrijkste is nog wel dat het demotiverend werkt, omdat het nou eenmaal geen succes wordt. Als je wil afvallen raad ik aan om naar een sportschool te gaan en daar om een specifiek schema te vragen. Of een andere sport die je leuk vind, bijv. tennis of zwemmen. Naast het sporten zoveel mogelijk de fiets pakken ipv auto of ov. En af en toe bijvoorbeeld een stukje te wandelen na het eten, of een boswandeling. Verder is het heel belangrijk om gezond te eten, hier een paar tips.
Eet voldoende, minimaal 3 keer op een dag.
elke dag minimaal 2 stuks fruit en 200 gr groente.
Eet enkel volkorenproducten deze vullen beter. Bijv. volkorenbrood, volkorenpasta, zilvervliesrijst.
Drink voldoende water, min 1,5 liter per dag
Probeer zoveel mogelijk zelf te koken, zonder pakjes en sausjes.
En weet dat wanneer je producten eet die suiker bevatten, je snel weer trek krijgt in producten met suiker. Vandaar dat 1 koekje eten ipv het hele pak vaak zo onmogelijk lijkt. Haal daarom geen ongezond eten in huis. En wees niet boos op jezelf als het afvallen niet snel gaat, liever langzaam maar blijvend resultaat, dan snel resultaat wat van korte duur is. En ik zie dat je gebruikersnaam hier fatgirl is, wees alsjeblieft niet zo onaardig voor jezelf. Iedereen mag er zijn, dus jij ook!
Ritsuka
9 jaar geleden
200g groente en 2 stuks fruit is al een goede basis om op te focussen, veel mensen redden dit niet eens.

Antwoorden (3)

Pillen om gewicht te verliezen werken niet, of slechts tijdelijk . Beter is om je energiebalans op peil te brengen. Dus om gewicht te verliezen ga je meer bewegen en minder eten (of gezonder eten).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Om goed en verantwoord af te vallen is er maar één mogelijkheid: minder eten, en meer bewegen. Vervang calorierijk voedsel door een magere variant. En heb héél veel geduld! Wat er in 10 jaar aangekomen is, kan je niet in 10 dagen verliezen (of het wordt heel ongezond...)
Als hulpmiddel bij het afvallen (als je voor een speciale gelegenheid iets dunner wil zijn, kan je een middel als XLS-medical gebruiken. Dit zorgt dat vet minder opgenomen wordt. Behalve de kosten is wel een belangrijk nadeel, dat je eetgewoonten niet veranderen, en als je ermee stopt komen de kilo's er dubbel zo snel weer aan. (dat geldt voor ALLE afslankmiddelen)
Kortom: Veel bewegen, minder(vet)eten, en Geduld, geduld. Het kost jaren om op een gezonde manier een blijvend lager gewicht te bereiken..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hoeft niet als start naar de calorieën te kijken. Wat je beter kan doen is kijken naar wat je eet. Hou bijv. enkele dagen een dieetboek bij. Let op de hoeveelheid suikers en koolhydraten.
Vet hoeft niet slecht te zijn. Denk aan: Olijfolie, kokosolie,, roomboter, avocado etc. Waar je voor uit moet kijken zijn; harde vetten, palmvetten en gehydroceerde vetten.
Nogmaals begin niet aan pillen.
Ik heb duizend en één pil gebruikt en het heeft nog noooooit gewerkt!
Probeer veel groenten toe te voegen en 2-3 stuks fruit.

Verder ben ik het met HansF eens, dat je het gewicht wat je in 10 jaar bent aangekomen je nooit in 1-2-3 kwijt kan raken. Hoe sneller je gewicht kwijt raakt hoe groter de kans op een jojo-effect is.
Als jij/u aan dieetpillen gaat, dan pak je de oorzaak niet aan. Zo gauw je stopt met de pillen en je hebt je levenstijl niet veranderd, dan kom je weer aan en met al de gevolgen van dien!

Succes! :D