Meer vet op een bepaalde plek krijgen?

Het klinkt raar, maar hoe krijg je op een bepaalde plek meer vet?? Is er een middeltje dat je op een plek op je boddy smeert en dat er daar dan meer onderhuids vetweefsel komt???

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, smeerseltjes zijn hier niet voor. Ook met meer eten bereik je niet dat je het kan zo kan krijgen dat het precies op de plek krijgt waar jij het wil. De enige mogelijkheid om wat meer vetweefsel op een bepaalde plek te krijgen is, vet op een ander deel van je lijf weg laten zuigen (liposuctie) en dat vet in laten brengen op de gewenste plek. Verwacht hier niet te veel van en je hebt er een dikke portemonnee voor nodig.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dat kan. Maar niet met smeerseltjes.
Je moet dan je hele lijf insnoeren, met uitzondering van de plek waar je het vet wilt hebben.
Dat dat werkt kun je zien aan de insnoeringen van broekriem en bh bandjes.
Reddie