gezond eten, veel bewegen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon in de prullenbak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk dat dacht ik ook gelijk. Puntje voor de humor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Keurig netjes het GFT, de plastic, het papier, de glazen flessen en het restafval scheiden. Dan ben je goed bezig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het E D H Dieet en niet snoepen
Eet De Helft
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Combineer minder eten met meer bewegen en eet vooral 's avonds een paar uur voor je naar bed gaat niets meer.

Als het echt over afval gaat, is mijn tip, gooi melk- en andere drankpakken gewoon bij het oud papier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eet minder dan je gewend bent
beweeg, loop, fiets, zwem
en minder calorierijke drank
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat heel goed werkt en bijna iedereen kan volhouden is 6x per dag eten. Verdeel je dagelijkse maaltijden in zes porties. Begin met licht eten en eet het zwaarste 's middags en bouw dan weer af naar licht.

Drie hoofdmaaltijden (kleine porties) en drie keer tussendoortjes, zoals tonijn, fruit, noten, ontbijtkoek, rauwkost een gekookt eitje, yoghurt met rode vruchten enz.

Vervang ook de helft van je koolhydraten door eiwitten.
Eiwitten zitten b.v. in vlees, vis, soya, peulvruchten, noten, avocado's, zuivel enz.

Als je dit een week of zes volhoudt gaat je lichaam opeens heel snel vet verbranden omdat het continu verzadigd wordt en dus niets hoeft op te slaan.
Het is wel raadzaam om daarbij wat oefeningen te doen. B.v. buikspieroefeningen.

Toegevoegd na 42 seconden:
Oh ja, vervang al je frisdrank door water. Minder koffie en alcohol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
viespeuken in de prullebak gooien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meer bewegen, vooral de kleine dingen met de fiets/lopend doen, huishoudelijk werk doen.

Ik ben vorig jaar begonnen met hardlopen, 2x een uurtje lopen (en wandelen ;-), en ik verloor zomaar 5 kg zonder eet-moeite. Dat zat al in de knip. En ik voel me er ook nog beter bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wil je graag snel gewicht verliezen? Het wordt een stuk gemakkelijker om afscheid te nemen van 5 kilo overtollig lichaamsgewicht, met deze gemakkelijke dieet tips. Houdt goed rekening met wat je eet zorg voor een goede balans tussen smaak, vers en gezond voedsel, inclusief tussendoortjes, doe je tegoed aan groenten en houdt je smaak op peil met fruit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afvallen met de weigt watchers.
Ik ben er nu bijna 6 weken mee bezig en 5 kilo afgevallen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Weight Watchers
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij heeft het ooit heel goed gewerkt toen ik het met een vriendin samen deed, en wij elkaar stimuleerden en bevestigden, samen nieuwe kleding kochten etc. en er plezier in hadden.
Later is lijnen een hoogst vervelende aangelegenheid geweest.
De dieten van de weight watchers zijn lekker en goed. Het puntensysteem werkt, maar je laten wegen tussen volmaakt vreemden werkte bij mij van geen kanten.
Samen met vriendinnen of vrienden gaat het beste.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zwemmen is een goede afval tip.
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na 19 uur niets meer eten, zelfzeker zijn van je zelf en een 60-tal minuten sport.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sóchtens eten als een koning

sávonds eten als een zwerver,

veel water drinken

elke dag wegen,geeft je meer zelfvertrouwen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms zeggen ze ook wel eens dat je door coke snuiven afvalt. Werkt niets, dan kun je dat altijd proberen. De bijwerkingen moet je dan negeren, en het kost nogal wat (denk ik).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel groenten en fruit eten. Ze bevatten namelijk vezels die zorgen voor een goede darmwerking, daarnaast bevat plantaardig voedsel weinig calorieën en veel water.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het meest simpele:
- Beweeg net even wat meer dan normaal, neem de fiets i.p.v. de bus, etc.

- Drink voldoende water, een litertje of 2, en laat caffeïne en alcohol staan want dat houdt vet vast.

- Zorg dat je 1500 mg calcium per dag binnenkrijgt (maar niet meer), in combinatie met een flinke hoeveelheid vitamine C, dit laat je buikvet verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee hoe dat precies werkt, maar het werkt wel!
De calcium zorgt ervoor dat je buikvet weggaat, vitamine C verbetert de opname van calcium dus versterkt dit effect.
Alleen is een te grote inname van calcium ongezond, dit kan tot aderverkalking leiden, en dat moeten we natuurlijk niet hebben...
Maar tot 2500 mg per dag is het veilig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk, dit vond ik net:
http://www.ergogenics.org/calcium.html
Minder snoepen. Meer bewegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in feite heel simpel minder calorien binnen krijgen dan je verbrand.
nog een tip samen met iemand lijnen, je omgeving vertellen dat je aan het lijnen bent.

en last but not least blijven eten en genoeg afgevallen is genoeg dan stoppen met lijnen en een gezond eetpatroon aanhouden!
(heb anorexia en dat is kut:$)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het beste wat helpt is om je gewoontes te veranderen. At je vroeger veel te vet en te veel, dan ga je nu gezonder en minder eten. Let erop dat je van alles voldoende binnenkrijgt, gebruik eventueel een vitamine supplement en beperk het aantal calorieen tot het noodzakelijke aantal (afhankelijk van leeftijd en activiteit). Voldoende beweging is ook belangrijk, dus niet teveel achter de computer hangen en af en toe eens wat sporten. De sleutel is dus om je leefstijl aan te pakken, zodat je duurzaam gezonder leeft. Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voldoende eten! Veel mensen gaan gelijk ontzettend weinig eten, dan hou je het niet vol en krijg je vreet buien.

Probeer jezelf niets te weigeren! Als je van chocola houdt, eet dan niet een hele reep, maar neem een klein stukje. En eet alleen dingen van kwaliteit, dus niet de allergoedkoopste chocolade, maar koop een hele lekkere bij bijv. leonidas. Dan geniet je meer en hoef je minder.

De smaak van een product is vaak het lekkerst bij de eerste paar happen. Probeer dus veel te varieren met eten, en eet niet een ontzettend groot bord van iets. Wanneer je verschillende kleine hapjes eet, geniet je meer en zit je sneller vol. Het duurt nl 20 minuten voor je lijf het doorheeft dat die vol zit. Neem je kleine hapjes, dan kan je niet in 1 keer alles naar binnen scheppen.

Neem bijv. voor avondeten eens 2 of 3 verschillende soorten groenten ipv maar 1. Of als onbijt een boterham in 4 stukken met allemaal ander beleg.